Skriftstørrelse

Rådmannen i Lindesnes

Rådmannsavdelingen består av rådmann, rådgiver, personalkontor, økonomienhet og servicekontor.

Rådmannen er øverste leder i kommunens administrasjon og har som sine viktigste oppgaver å drive med utviklingsrettet arbeid (internt og eksternt), intern kontroll og samordning/koordinering av virksomheten innen hele kommunen. Dette skjer i et tett samarbeid med kommunens øvrige ledere. Rådmannen er den som i første rekke har kontakten med politikerne i Lindesnes.
Andre viktige oppgaver til rådmannsavdelingen er beredskap, folkehelse, overordnet planlegging slik som kommuneplan, valg og andre oppgaver av overordnet karakter. Disse sistnevnte utføres i første rekke av rådgiveren.

  • Rådmann
    Leder:
    Rune Stokke
    Mobil leder:
    91553054
    Telefon avdeling:
    38253357
    E-post:
    mailto:rus@lindesnes.kommune.no
    Besøksadresse:
    Rådhusveien 9
    Postadresse:
    Postboks 183 Vigeland
    Postnummer:
    4524
    Poststed:
    Lindesnes
    Rådmannen
    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Flekkefjord kommune

Post- og besøksadresse:
Kirkegaten 50, 4400 Flekkefjord

Åpningstider mandag - fredag:
sommer kl. 08-15.00
vinter kl. 08-15.30

 

Sentralbord: 38 32 80 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1004
Organisasjonsnummer: 964 967 369
Kontonummer: 2801.44.37497

Personvern og informasjonskapsler