Skriftstørrelse

Økonomiavdelingen

Økonomiavdelingen har ansvaret for alt fra skanning av faktura til oppfølging av budsjett til den enkelte enhet ute i organisasjonen.

Per i dag har avdelingen 7 ansatte fordelt på 5,7 årsverk. Det er variert arbeid og vi prøver å yte best mulig service til våre interne og eksterne kunder. Økonomiavdelingen har ansvaret for betaling av faktura, utbetaling av lønn, sykepengerefusjon, regnskapsføring, purring på utbetalte faktura, økonomioppfølging, årsoppgjør, budsjett og skatteoppkrever. I tillegg er avdelingen eiendomsskattekontor og fører regnskap for Lindesnes Menighet, DDV Drift og DDV strategi.  

  • Økonomiavdelingen
    Leder:
    Elin Rugland Falkum
    Telefon avdeling:
    38255100
    Mobil leder:
    47367631
    E-post:
    mailto:erf@lindesnes.kommune.no
    Besøksadresse:
    Rådhusveien 9
    Postadresse:
    Postboks 183 Vigeland
    Post Postnummer:
    4524
    Lindesnes

    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Flekkefjord kommune

Post- og besøksadresse:
Kirkegaten 50, 4400 Flekkefjord

Åpningstider mandag - fredag:
sommer kl. 08-15.00
vinter kl. 08-15.30

 

Sentralbord: 38 32 80 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1004
Organisasjonsnummer: 964 967 369
Kontonummer: 2801.44.37497

Personvern og informasjonskapsler